Select

Αναψυκτικά ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ;

By admin on 26 Νοεμβρίου 2015

Πολλοί είναι εκείνοι, που συνοδεύουν το φαγητό τους με αναψυκτικό ή το επιλέγουν όταν αισθάνονται φουσκομένοι απο το φαγητό . Όταν όμως ακολουθείτε κάποια δίαιτα ή κάνετε υγιεινή διατροφή, τα ροφήματα που περιέχουν ζάχαρη ή υποκατάστατά της, όπως και το αλκοόλ απαγορεύονται και θα πρέπει να αποφεύγονται .
Η κατανάλωση αναψυκτικών μπορούν να σας δώσουν πολλές κενές θερμίδες χωρίς να σας χωρτάσουν .
Η διαφορά τών κανονικών και των Light προιόντων είνα μεγάληι, αφού ένα τυπικό κουτάκι αναψυκτικού χωρίς ζάχαρη αποδίδει λιγότερες από 10 θερμίδες (0gr ζάχαρη) ενώ το κανονικό αναψυκτικό πάνω από 140 θερμίδες (30gr ζάχαρη).
Σας αρέσει η αίσθηση του ανθρακικού; Το ανθρακούχο νερό, με ή χωρίς γεύσεις, μπορεί να σας την προσφέρει..
Ακόμα και τα light αναψυκτικά ή αυτά που δεν περιέχουν ζάχαρη επηρεάζουν αρνητικά τη δίαιτα ή τη διατροφή σας. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι όσο περισσότερα είναι τα αναψυκτικά που καταναλώνει κάποιος καθημερινά, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να γίνει παχύσαρκος.
Παρόλο που τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη καταναλώνονται στα πλαίσια διατροφής για απώλεια βάρους, στην πραγματικότητα σύμφωνα με μελέτες η υπερκατανάλωσή τους (>2 κουτιά την ημέρα) οδηγεί σε αύξηση την περιφέρειας της μέσης. Αυτό συμβαίνει επειδή τα άτομα που τα καταναλώνουν, λόγω της αυξημένης γλυκύτητάς τους έχουν την τάση να τρώνε περισσότερο, καθώς το σώμα ερμηνεύει τα γλυκαντικά ως ζάχαρη και ζητά να καταναλώσει μεγαλύτερη ποσότητα.
Το μεγάλο λάθος όμως που κάνουν πολλοι είναι να τα εντάσσουν στη καθημερινή τους ζωή και να αποτελούν μια ρουτίνα. Σε αυτή την περίπτωση μπορούν να αποβούν αρκετά επιβλαβή, όχι μόνο για τη διατροφή και το βάρος μας, αλλά και τη συνολική υγεία του οργανισμού μας!

Loading