Select

Σε παχαίνει το κάστανο ?

By admin on 15 Δεκεμβρίου 2015

 

Όπως όλες οι τροφές έτσι και το κάστανο ακριβώς επειδή παρέχει στον οργανισμό θερμίδες, δεν μπορεί να καταναλωθεί σε απεριόριστη ποσότητα και χωρίς μέτρo, γιατί θα μας παχύνει. Μια λογική μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων την ημέρα είναι ιδανική ακόμα και για άτομα που προσέχουν την διατροφή τους και θα προσδώσει στον οργανισμό 196 θερμίδες. Σε σχέση με τους άλλους ξηρούς καρπούς όπου τα 30 γραμμάρια (περίπου 1 χούφτα) παρέχουν 200 με 250 θερμίδες, το κάστανο είναι πιο «ελαφρύ» και ταυτόχρονα το ίδιο θρεπτικό.

Το κάστανο είναι ο μοναδικός ξηρός καρπός που περιέχει βιταμίνη C και μάλιστα σε μια ποσότητα 10mg ανά μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων, που αντιστοιχεί στο 20% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Μπορείτε λοιπόν να τα καταναλώνετε σε μια λογική μερίδα, ώστε να λάβετε σημαντική ποσότητα της αντιοξειδωτικής αυτής βιταμίνης, άφοβα.

-Παρέχουν 1,6 γραμμάρια καλής ποιότητας πρωτεϊνών/100γρ. γιατί περιέχουν τα απαραίτητα αμινοξέα που ο οργανισμός δεν συνθέτει από μόνος του.

-Περιέχουν βιταμίνες B1 και B2 που είναι απαραίτητες για την μετατροπή των τροφών σε ενέργεια και για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και του μεταβολισμού.

– Φυλλικό οξύ που είναι απαραίτητο για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και άρα του αίματος.

Είναι πλούσια σε ασβέστιο 52mg/100γρ. γεγονός που βοηθάει στην ενίσχυση των οστών και των δοντιών.

-Σίδηρο 3,3 mg/100γρ., καθαρισμένου καρπού που είναι επίσης σημαντική ποσότητα για τον οργανισμό.

-Αποτελούν καλή πηγή καλίου, που είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καρδιακής συστολής .
Εκτός από snack όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα φαγητά σας, τα ψητά ή τις σαλάτες σας και να τις νοστιμεύσει αρκετά. Όσοι έχουν τζάκι σίγουρα το χειμώνα έχουν ψήσει λίγα κάστανα και τα έχουν απολαύσει.

Είναι ένας πολύτιμος καρπός που έχει μεγάλη θρεπτική αξία, η οποία μάλιστα δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο.

Loading